Hozom-viszem: így tartsa karban autóját otthonról Nógrád megyében

Hozom-viszem – új szolgáltatást vezetett be az R-Carnet Service Kft.

A koronavírus-járvány szinte letarolta az egész világot. A legfrissebb adatok szerint már több mint 1,6 millióan fertőződtek meg 184 országban és több mint 100 ezren vesztették életüket. A Covid-19 betegség a különféle ágazatokra is rányomta a bélyegét, Olaszország gazdaságát szinte összeroppantotta, de az ingatlanpiacon és az autóiparban is erősen érződnek a hatásai. Az amerikai és európai gépjárműgyárak tömkelege állt le és a beszállító cégek is szüneteltetik tevékenységüket. Az már csak hab a tortán, hogy ezzel párhuzamosan az olajpiac is összeomlott. Ebben a nehéz helyzetben jártunk utána annak, hogy Nógrád megyében, azon belül is Salgótarjánban a Hyundai Márkakereskedésben milyen intézkedéseket, illetve új szolgáltatást vezettek be annak érdekében, hogy megtartsák ügyfeleiket és egyáltalán életben maradjanak 2020-ban.

Óvintézkedéseket vezettek be

A R-Carnet Service Kft. helyi telephelyének vezetője kalauzolt körbe a szalonban, ahová belépve maximális higiénia és dolgozói fegyelmezettség fogadott. Romhányi Tamástól megtudtam, hogy eddig is kiemelt figyelmet fordítottak a tisztaságra, a járvány idején azonban ezt jelentős növelték Salgótarjánban és a másik telephelyükön Bercelen is.

Maximális higiénia fogadott a szalonban.

Az épületegyüttes tisztaságáért felelős hölgy óránként fertőtleníti a kilincseket, a villanykapcsolókat, illetve azon számítógépek egereit, billentyűzeteit amin dolgoznak, továbbá kézfertőtlenítőket helyeztek el az ügyféltérben és a mosdókban is, továbbá antibakteriálisra cserélték a szappanokat.

Antibakteriálisra cserélték a szappanokat a mosdókban.

Az ott dolgozók is nagyon figyelmesek, végig gumikesztyűben dolgoztak, sőt a műhelyben rajtuk kívül a járvány idején nem tartózkodhat más és a készülő autókra is egyszerre maximum két személy várhat egyidőben.

A műhelyben dolgozók is gumikesztyűben végzik a munkájukat.

-A ügyfeleink és dolgozóink védelmét célzó intézkedéseinket ezen felül még tovább bővítettük, hiszen a munkafelvételi részlegen műanyag plexiket helyeztünk el – mondta Romhányi Tamás.

Műanyag plexikkel is védik az ügyfeleket és a dolgozókat a munkafelvételi részlegen.

Részlegesen leállította termelését a Mitsuba és az MHG, dolgozókat küldött el a Salgglas

Egyre csökken a termelés és az alapanyag ellátás is bizonytalanná vált a vírus miatt, ennek már helyi szinten is komolyan érződnek a jelei. Információnk szerint a salgótarjáni Mitsuba és az MHG részlegesen leállította termelését, a Suzuki beszállítója a Salgglas pedig  létszámleépítést eszközölt. Ebben a nehéz időszakban mit lehet tenni? Merül fel a kérdés bizonyára sokakban, hogyan maradhatnak így talpon az autóipar szereplői vagy akár az autókereskedések, szervizek.

Hozom-viszem – új szolgáltatást vezetett be az R-Carnet

-Egy új szolgáltatást vezettünk be az átalakult helyzet miatt, ez az úgynevezett „Hozom-Viszem”, ami azt takarja, hogy az ügyfél felhívja a munkafelvevőket, egyeztetnek egy időpontot, telefonon történik az árajánlat egyeztetés, elmondja az ügyfél, hogy milyen hibái vannak az autónak, ilyenkor a kollégánk elmegy, autószállítóra felteszi az autót, előtte fényképeket készít az esetleges sérülésekről, hibákról, kilométer óra állásról, majd elszállítjuk a szervizünkbe a gépjárművet.

-Fontos, hogy a kárrendezés is tud működni ezzel a szolgáltatással és természetesen online módon is. Ugyanakkor az autó értékesítést is meg tudjuk úgy oldani, hogy az embereknek nem kell kimozdulnia otthonról. Az informatikai és technológia hátterünk adott hozzá. Tudunk fotókat, videókat küldeni az autóról, tehát teljes mértékbe online is meg tudják tekinteni a különféle modelleket. Ugyanakkor ettől függetlenül mindenkit nagy szeretettel várunk a rendszeresen fertőtlenített szalonunkba – emelte ki Romhányi Tamás, akivel részletesen is beszélgettünk erről a szolgáltatásról.

Elmondta azt is, hogy a hozom-viszem nagyon hasznos lehet akkor is, ha esedékes az éves szerviz, az olajcsere, elkoptak a fékek, fura hangot ad ki az autó, vagy rosszabb esetben összetört.

Díjmentesen fertőtlenítik az autókat – maximális biztonságban az ügyfelek

-Nézzünk tehát pár fontos kérdést. Az ügyfélnek találkoznia kell önökkel az autó átvétele során?

-Nem, nem szükséges, egyedül az autó kulcsára és forgalmi engedélyre van szükségünk, ezeket bárhol elhelyezheti, akár az ajtaja előtt is.

A gépjárműveket minden esetben tréleren szállítják.

Az autó ilyenkor “lábon” közlekedik?

-Nem, a gépjárművet minden esetben tréleren szállítjuk.

Hogyan fizethetnek az ügyfelek?

A javítás után banki átutalással rendezhetik számlájukat, illetve napokon belül otthonról is tudnak majd kártyával fizetni ügyfeleink.

Néhány napon belül ottonról is tudnak majd kártyával fizetni az ügyfelek.

-Ön szerint biztonságos ez a szolgáltatás?

-Kijelenthetjük hogy igen, hiszen amellett, hogy az ügyfélnek nem kell találkoznia velünk, az autó átvételekor egyszer használatos kormány és váltógomb védőfóliát, valamint ülésvédőt használunk, az ózonos beltéri tisztítás pedig a baktériumok 99%-át elpusztítja, az így kapott beltér tehát steril lesz.

Az ózonos beltéri tisztítás a baktériumok 99%-át elpusztítja.

A kialakult helyzet miatt ne hagyják elveszni a garanciát, ne közlekedjenek lejárt műszakival és tartsák menetbiztos állapotban az autójukat, mindezekben segítünk ügyfeleinknek.

-Mennyibe kerül a „Hozom-Viszem” szolgáltatás?

-Azon ügyfeleink számára akik bruttó 50 ezer forint felett veszik igénybe szolgáltatásunkat (kárrendezés, műszaki vizsga), és telephelyeink 30 kilométeres sugarában tartózkodnak, azok számára díjmentes.

-Ha messzebb laknak akkor mi a helyzet?

Azok számára, akik 30 kilométernél messzebb vannak 110 forint/kilométer +ÁFA költséget számolunk fel.

Váltógomb és kormányvédő fólia is kerül az autókba.

-Kizárólag csak a beltér tisztítása, fertőtlenítése lehetséges?

-Természetesen. Ez is vállaljuk a hozom-viszem keretin belül. Az ózonos beltér tisztítás díja: bruttó 15 ezer forint telephelyeink 30 kilométeres sugarában, ezen felül még +110 forint/ kilométer + Áfa a költsége.

-Amennyiben csak kisebb javítás lenne az autón (vélhetően 50 ezer forint alatt) mennyibe kerül ez a szolgáltatás?

A szolgáltatás díja ebben az esetben 10 ezer forint + Áfa amennyiben 30 kilométer sugarú körben található, ezen felül még +110 forint/ kilométer + Áfa.

Csökkentették a dolgozók munkaidejét

-Az ügyfeleink mellett nagyon fontos a saját és munkavállalóink védelme is. A fent említett szolgáltatás számunkra is biztonságos, hiszen ilyenkor csak egy kolléga mozdul a ki a telephelyről, tehát jóval kisebb a kockázat is.

Éves szerviz, olajcsere, vagy éppen lejárt műszaki esetében is hasznos lehet a hozom-viszem szolgáltatás.

Ugyanakkor csökkentettük a kollégáink munkaidejét, egyelőre szabadságolásokkal oldjuk ezt meg, reméljük, hogy hamarosan véget ér a járvány és minden visszatérhet a rendes, megszokott kerékvágásba – világított rá a telephely vezetője.

Szeretnék megtartani a jó szakembereket

– Szeretnénk ha minden alkalmazottunknak, kollégánknak megmaradna a munkahelye. A cél tehát, hogy megtartsuk a szakembereket, jó szakembereink vannak, a vírus előtt nagyon nagy hiány volt belőlük. A hosszú évek alatt sikerült egy olyan szakember gárdát összegyűjtenünk a berceli és a salgótarjáni telephelyen is, akik úgy gondolom, hogy nagyon jók és nem szeretnék tőlük megválni – ismertette Romhányi Tamás.

Személyautók és kisteherautók között is tudunk válogatni a salgótarjáni és a berceli telephelyen is.

Az autókat ugyanakkor továbbra is menetbiztosan kell tartani

-Járvány ide vagy oda az autókat továbbra is menetbiztosan kell hogy tartsa az ember, hiszen a tömegközlekedést jelen esetben nem érdemes használni, nem biztonságos. Az üzemanyagárak is csökkentek, ami első körben egy jó dolog, hiszen olcsóbb lett valamennyivel az autózás, ezért az ember ha el akar menni bárhová, orvoshoz, boltba, akkor a kocsijára támaszkodhat. Az a meglátásom, hogy korábban pár ezer forintért lehetett venni repülőjegyet, és elrepülni akár Olaszországba, Belgiumba, ez szerintem idén változni fog, a repülési kedv legalábbis mindenképpen.

Számos modell közül válogathatunk a szalonban.

A járvány lecsengése után véleményem szerint az emberek az autójukkal szeretnének majd elmenni nyaralni, ha megnyílnak a határok akkor például Horvátországba vagy Ausztriába, Németországba. Ehhez az autókat karban kell tartani. Évente legalább egyszer javasolt (garanciális autóknál kötelező!) az olajcsere, ennek alkalmával ha felemeljük az autót megnézzük a féket, futóművet, gumik állapotát, úgyhogy ha valami hibát látunk akkor azt jelezzük az ügyfélnek, hogy időben javítani tudjuk a lehetséges problémákat – húzta alá a telephely vezetője.

Formabontó, szenvedélyes, izgalmas vonalvezetés. Tágas, átgondolt utastér. Megbízható,jól bevált motorok!
Ezek mind – mind jellemzik az új Hyundai i10 modelljét.

Megérkezett a vadonatúj Hyundai i10 – számos modell van raktáron is

Jó hír, hogy a szalonban (vagy online) a meglévő modellek mellett már a vadonatúj Hyundai i10 modellt is meg lehet vásárolni. A rossz hír pedig, hogy az autógyárak leálltak, gyártási rendelést a salgótarjáni telephelye is tudnak felvenni, de a pontos beérkezést nem tudják egyelőre megmondani. Raktáron viszont szép számmal vannak autóik, amiket meg tudunk vásárolni, legyen szó személykocsiról vagy éppen kisteherautókról.